המפכ"ל הורה: נשקיהם של האזרחים שנטרלו את המחבל – יוחזרו אליהם

בנצי לייזרוביץ No Comments on המפכ"ל הורה: נשקיהם של האזרחים שנטרלו את המחבל – יוחזרו אליהם

בהתאם להוראת המפכ"ל, נשקיהם של האזרחים שניטרלו את המחבל אמש בבאר שבע יוחזרו אליהם הבוקר לאחר שנבדקו במעבדה הבליסטית בירושלים בהתאם לנהלים

10:18
28.04.24
אבי יעקב No Comments on מי יככבו בקרוב במדורי ה'מאורסים'? בעוד שעות תוכלו לדעת

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על פי הוראת מפכ"ל המשטרה, נשקיהם של האזרחים שניטרלו את המחבל אמש בבאר שבע, נבדקו הלילה (בין שלישי לרביעי) במעבדה הבליסטית בירושלים והבוקר, בתיאום מלא עם בעליהם הם יושבו אליהם.

בבית החולים סורוקה בבאר שבע מעדכנים כי שתי הפצועות מפיגוע הדקירה בבאר שבע מאושפזות במחלקה לכירורגית לב-חזה. הן במצב בינוני ויציב. בנוסף, אתמול במהלך הערב טופלו על ידי צוותים רפואיים וצוותים מהשירות הסוציאלי במלר״ד סורוקה מספר נפגעי חרדה שנכחו באזור הפיגוע.

בבית הלבן הוציאו הלילה גינוי חריף לפיגוע הקשה: "אנו מגנים בחריפות את מתקפת הטרור המתועבת היום בישראל, שבה נהרגו ארבעה ישראלים ופצעו כמה אחרים. תנחומינו העמוקים למשפחות הקורבנות. יהי רצון שזכרונותיהם יהיו ברכה. אנחנו עומדים יחד עם ישראל במאבק בטרור", מסרו האמריקנים.

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו כתב הבוקר: "‏אני מבקש לשלוח תנחומים מעומק ליבי למשפחות הנרצחים בפיגוע הנורא אתמול בבאר שבע: מנחם יחזקאל ז״ל, הרב משה קרביצקי ז״ל, לורה יצחק ז״ל ודוריס יחבס ז״ל. כולנו מתפללים לשלום הפצועים. בשם כל אזרחי ישראל אני מבקש לחבק את המשפחות בשעה קשה זו. יהי זכר הנרצחים ברוך ונצור בליבנו תמיד".

כזכור, ארבעה בני אדם נרצחו אתמול בפיגוע משולב בבאר שבע אותו ביצע מוחמד אבו אלקאען, בדואי תושב חורה בעל אזרחות ישראלית.

הנרצחים הם: מנחם יחזקאל מנוחין, ערירי שהתגורר בעיר בן 61, ‏הרב משה קרביצקי, שליח חב"ד בעיר שהותיר אחריו אשה וארבעה ילדים, לורה יצחק, בת 43 שהותירה אחריה בעל ושלוש בנות ודורית יחבס, בת 49 ממושב גילת שהותירה אחריה בעל ושלושה ילדים. ה' יקום דמם.

ראש עריית באר שבע רוביק דנילוביץ' הודיע כי העירייה תתגבר את האבטחה בעיר ובסמוך למוסדות החינוך. דנילוביץ בירך את שני האזרחים שנטרלו את המחבל.

מול תחנת המשטרה בבאר שבע הפגינו אמש מאות בני אדם נגד החלטת המשטרה שלא להשיב מיד את הנשק האישי של האזרח שנטרל את המחבל.



0 תגובות